RODONGANS~

Tuesday, June 11, 2013

Tuesday, June 11, 2013

BERCUTI.

Assalamualaikum.

Bila baca blog kak Cho Zila yang bercerita tentang percutian akak ke vietnam... terasa macam bestnya jalan-jalan... Tapi tak best setakat kita pergi jalan-jalan. Pada saya, kalau nak berjalan biar yang menyeronokkan, tenang, menghayati setiap saat semasa bercuti. Tak mo la bercuti, kening kerut kerut....... tak bestlah. stress lagi ada...

dan bila teringat pasal bercuti. Baru saya perasan! eh................................. masa laptop saya rosak. Hardisk rosak semuanya hilang. Tapi........................ saya terlupa....... saya.... tak backup gambar barang sebijik. Demmm!

Huwaaaaaaa......... SEMUA yang terbaru HILANG. LOST NOT FOUND. 

Gambar kat Langkawi, masa kawen zana...... Gambar di Kor Ea.... Gambar DI Cameron Highlands.... CH saya banyak kali pergi, yang saya sayang gambar saya pergi dengAn Ismazira Ismail....... Sobs. 

Satu pon tak ada. Yilek. Lepas laptop rosak.. saya tak pergi mana-mana pon. 

Nanti kena cari balik semuanya. Kenangan woo. Nak tunggu kenangan dengan Si Dia------> berkurun. 

haha.

Sobs. Disebabkan kejelesan dengan kak Zila dan kemarahan secara tak dirancang kerana gambar itu hilang. Saya nak pergi MELANCONG. huh.

impian bukan main tinggi melangit. kehkeh.

Tak pe, hidup kena ada impian.

Teringin nak pergi Istanbul, Tak pun marocco..... belah-belah asia Barat..... (1 Day nak ke Tanah Suci dengan Suami lah.....) Harap impian ku menjadi kenyataan.

Rasa nak join kontest fair&lovely pulak. *tiba-tiba* ------>banyak impian kau mai! 

Sekian~

15 comments:

  1. InsyaAllah, t kalau Mai g melancong, update cepat2.. jangan simpam2 gambar lagi tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui2. nak update laju2. hehehe... sonok. bestla kalo pocket full kan. ngee.~

      Delete
  2. Replies
    1. wah... maldives woo.. hehe.. g hawaii best jugak... lawaaa... tenok five-o je dah tau lawa.

      Delete
  3. maiii
    sama ngn mr razman
    impian die nk p istanbul tauuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepp dengan Lyaa utk Mr R. haha..

      jom g sama2 jom.. tapi kena tunggu kite berlaki dulu la... lyaa xlama da.. xpela. hehe.

      Delete
  4. Impian + doa insya allah tercapai impian nk JJCM :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamin. tapi impian + doa tak boleh juga. kena ada usaha... usaha simpan wet. hehehe.

      Delete
  5. simpan duit cepat..t leh jln2..

    jln2 lpas kawen la best..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok2. sepp! hehe... ehem. cakap berdasarkan pengalaman ea.. ngee~

      Delete
  6. baguih gak join contest yang der melancong2 gitu.. manakan tahukan bolehler pergi free lagi... akakni kalau jalan2 kat malaysiapun dah seronok sebenarnya... kalau boleh nak jalan kat pulau.... isyh buat akak beranganjer tau...
    ala sayangnyer gambar2 yang adatu... tu sebab akak banyak copynya.. sekarangni azam akak nak cuci gak gambar baruler best...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeee... kite setuju sangat dengan akak! nak cuci je gambar semuanya.... tapi bila gambar beratus penim jugak nak pilih untuk cuci. hehe...

      betul kak. asal tempat tu menyamankan. ewah...... sejuk mata memandang. Saya suka. hehe.

      Delete
  7. alahai..sabar je la mai kalau gambar hilang..mau nangis 7hari7malam dibuatnya tu..hehe.. terus nak pergi bercuti balik nak kmpul gambar ye..hehehe

    ReplyDelete
  8. Cik mai...rindu kamu so much dear

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang