RODONGANS~

Saturday, November 15, 2014

Saturday, November 15, 2014

Thanks for the wishes~~

Assalamualaikum.

Bila USIA dah menginjak satu tangga.. Rasa tua pulak.. Hehe. Semakin jauh dengan USIA muda Dan semakin dekat Kita dengan kematian.

Bufday sekarang bukan macam zaman muda mudi. Surprise Sana sini. But still, saya hepi.. Semalam bufday saya, yang paling semangat cik abangla. Walaupun dia tiada di sisi. Penangan PJJ, apa boleh buat.

Tapi semalam hari yang langsung tak susah hati. Hari yang mendung, sejukk.... Hari jumaat... Kerja yang tak stress. Umm. Bila dikenang.. Apa yang saya nak hari semalam, Allah beri. So, don't ask for more. Alhamdulillah.

The only present I got on my bufday adalah KITKAT.. Hehehe... Thanks to my omel.. For wishing me very brightly. Love ya!

Abg... Dia prepare awal. Dia tau dia tiada di sisi pada hari itu. Dia belikan awal-awal.

Thanks to him too yang dia siap tampal selipar flat saya yang dah nganga sebelum dia balik Melaka. Unexpected sebenarnya.  Katanya, "kalau tunggu buat sendiri, jawabnya tercabut tapak".

BTW, bukan tak Ada selipar lain. Tapi itula selipar flat yang sesuai dipakai sekarang.

Thanks Abg.

So, ramai kawan-kawan yang wish! Thanks. Wish pon dah cukup... Sejuk hati.. Hepi... He he.. Walaupun maybe sebelum itu dorang lupa atau maybe baru tau.. But still, I'm hepi for the wishes... Thanks :)

U're making my day feel blessed! Honestly. :)

Bebel-bebel. Pakai fun je pon. Dah. Update untuk semalam.

:) thanks peeps.

Sekian~


No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang