RODONGANS~

Wednesday, June 27, 2012

Wednesday, June 27, 2012

Annyeonghaseyo!!

Hye!


Ini belog baru saya, welcome to my new little world! hoyeah. ape patut saya guna ea.. saya? kite? kitew? aku? ak? koi? kome? keh? ummmm. okey. Sebagai pemulaan bagi sesuatu yang lama yang diperbaharui. I stick nak guna word "saya". okey? 

before ni, selalu guna panggilan untuk diri sendiri menggunakan nama sendiri. err... faham tak? whateva lah. i try my best. :)

so, welcome and toche sape yang lawat. :) Saya bukan lah baru dalam dunia blog ni... since 2009 but recently, ade problems pulak. Problems tu bukan dari saya. Tapi dari orang sekeliling saya jugak. Saya pon jenis tak mahu gadoh. TAKOT Digelar mencari "Publisiti Murahan" dan saya perasan diri saya ni sangat femes sehingga ape yang saya buat diambil perhatian dan dijadikan bahan kutukan/ketidakpuasan hati. yang seriously, perkara tu macam tak logik dibuat gadoh. Saya pom fed up sebab jumpa orang terlalu "mengambil berat". maksudnye ; over emo tak bersebab.


Oleh itu, saya mengambil langkah berjaga-jaga dengan membuat blog baru sebab saya sangat suke bebel. :) 

pada kawan yang perasan saye tukar blog baru... teheee~ Annyeong chinggu!!!! :)

Sekian,


Menados~

1 comment:

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang