RODONGANS~

Thursday, June 28, 2012

Thursday, June 28, 2012

Nak Menabong jugak lah!

Hye!

Hari ni saya dapat ilham. Ilham ni datang dari entry Cik Lyaa kite ni. Tabung ni saye ade dari form 2 lagi, my bestfriend iaitu Iffat Girl yang kasi. sayae bawa tabung ni kemana-mana saye pegi, matrik------>Ukm----> Utp pom.. Dan bila saya cerita kat Cik Iffat girl bertuah ni.. dia pom dah tak ingat. Ces! Dan pastinya, saat sengkek ku sangat memerlukan tabung ini. Dan bila sayer perasan tabong saya ni dah penoh sekali lagi. Saya terpikir Nak simpan jugak lah wet ni, tok kawen! Ahahahahahaha~

Biler tue??

kikiki. Tak apelah, prepare siap2 kan.. bertunang pom tak nampak jalan lagi. Anyway, tak salah.. ssikit-ssikit lame-lame jadik Broga Hill kan. teheee~

Saya akan usahakan supaya kurang membazir memandang kan saya ni idop kije lagi. Saya kena rancang masa depan. Ewah, kot tetibe wet tak ade. Nak kasi pijam ke. 

Jom amalkan sifat mulia menabong. Bemula dari sekecil wang seposen. :)

Cik Iffat Girl. Sila jangan terharu lebih sangat!
awak bukan ingat pom.


Sekian.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang