RODONGANS~

Friday, June 29, 2012

Friday, June 29, 2012

Promote Siket "INSIGHT"

Assalamualaikum..



Hye! wahai peminat music. Okey fine. yang maybe bace blog ni 2 orang je. it's OKay... kenchanayo~~

Nak promote pon tak seberapa promotion ni, tapi nak jugak sebab ni group one of my friends la. Baru berjinak-jinak dengan dunia nyanyian dan nasyid. Semalam dorang buat persembahan tuk dinner Department Civil semalam. Dan hari ni excited cite macam mana dia kena usik dengan bakal Girlfriend dia, dan kenapa saya tak datang, macam mana terok dia kena usik, dan betapa malunya dia time tu tapi sukeee dan jugak sebok kasik gambar group.!

Hahaha. ya gambar tu Motip? apepun, thanks. Maksudnya, die ingat jugak kat kawan dia ni. Tapii... beliau yang bersuara sedap ni sangat tak yakin dengan perhubungan. ishk2! "mahu tapi malu la tuuu". Saya Yakin dengan perjalanan cinta die! hah! sila yakinn sebab bakal Girlfriend beliau adalah orang yang saya kenal jugak. Oleh itu, sila yakin siket. aauufff (tiup api dapur). 

SEbab dari kata-kata die, die betul-betul suke lah tu tapi maklumlah scope social network dia kechik. Sape je dia nak share selain saye dan kawan saya sorang lagi. feeling penting.

Dan die berterima kaseh pada yang membantu program usik mengusik tersebut. :P nampak sangat suke kan.

Okey. Berbalik kepada group ni. Actually, i know 2 of the group members. Rahsiakan lah. Dua-dua kawan saya yang tak pernah cakap depan-depan! ummm... macam mana boleh tak pernah jumpa dan bercakap sedangkan satu Universiti? ishk2.


Nama group ni INSIGHT!

akan keudara di radio IKIM.FM sabtu ni. Sebagai tetamu jemputan. waduh! hebat nampak! :P

mungkin bakal ade album nanti? mungkinnn.... :) GOODLUCK!

Sekian.



No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang