RODONGANS~

Thursday, June 28, 2012

Thursday, June 28, 2012

CABARAN BETOL~

Hye!

Tau tak ape maksud cabaran? pada saya kesusahan! hahaha. tapi kesusahan yang akan membawa kepada kebaikkan. Betol ke? betol lah kan, kalau tak tak kan ade orang sukakan cabaran.

Sabar? ape makne sabar? pada saya keras hati! tapi keras hati yang membawa kepada kebaikkan, kalau tak tak kanlah 'sabar itu separuh dari iman" kan. 

Okey, ape motip sebut pasal cabaran dan sabar.. Cabaran ni macam adik beradik dengan sabar. Tanpa adenye sabar, cabaran itu tak akan dapat disahut. Tanpa cabaran pulak, kesabaran tak akan wujud.

So, hidup ni perlukan cabaran dan kesabaran. Oleh sebab itu, beta istiharkan kepada diri sendiri supaya bersabar dengan blog baru. sebab segala-galanya kena baru untuk mulakan hidup baru. ewah! macam ape je. Link kena baru, email baru, semata-mata sebab saya sangat suke membebel dan suke membebel dalam bentuk huruf-huruf yang di taip di komputer. errr. Tapi pada masa yang sama, saya tak perlukan publisiti murahan. :P uchop. u know what i mean right!



Saya juga banyak cabaran lain dalam hidop ni. Selain, cinta hati saye tak boleh contact saya hari-hari dan cuma boleh contact 3 minit setiap hujung minggu. Saya juga ade cabaran dengan BB merangkap Budak Bipolar yang emo. disebabkan keemoaan nye, saya perlukan kesabaran. Kesabaran saya, saya harapkan ade kebaikkan di penghujung nye. Kawen cepat ke angkat kening, study habes segera tahun ni ke sebab nak photoshoot ramai-ramai satu geng taun depan hukhuk, BB cepat kua ke, Hakim call tetibe di hari larangan die ke. Tapi saye harap kebaikkan yang saya terima itu tuk jangka masa panjang. :)



So, dengar cite Nippon dah  nak merisik Paint.. So, saya pon tumpang gembira. SEbab saya suke kan kegembiraan. Dan seriuosly, saya bukan jenis takot orang kawen dulu dari saya. :) benda baik, I'm Happy for you~ :)

Sekian.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang