RODONGANS~

Wednesday, January 09, 2013

Wednesday, January 09, 2013

Giveaway Mialiana.com

Assalamualaikum.

Malam ni hari pertama setelah busy busy macam macam hal, saya nak joined segmen. Ehem. Jom jom join segmen ni.. =)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivBGfBn-M-iEr4qrByppWJTf7J7UkmV01LzbQiKiUkPs3jv3SFlt5uJM4-kdZImQMwWqN9PjUJWO_EnnfxsQZkHT33aM8eHiLngRY9apRMk7LOd6wGGR7EgyRVyAvrdM9y6X78darCN3I4/s1600/giveawaymialiana.gif

Saya paling suka entri "Mia Dalam Berita Harian 20.12.2012" di mialiana.com kerana saya kagum dengan Kak Mia, walaupun beliau aktif blogging but still boleh fokus pada study hingga mendapat kejayaan yang sangat membanggakan. Kak mia bukan sahaja aktif blogging ya, kak mia seorang isteri, seorang ibu dalam keluarga dia. Actually, entry feveret saya adalah semua yang berkaitan kejayaan kak mia dalam study dia. Saya just highlight kan satu je. Yela, saya blaja jugak, sekarang fasa akhir yang saya harap tak ada masalah lah kan. Inshaa Allah. So, saya adore sangat dengan kak mia dari sudut study. Siap anugerah tertinggi siap... nak baca boleh klik SINI.

Bila buka blog, saya nampak entry kak mia pasal konvokesyen beliau je, terus teringat keje. kehkeh. Potong stim lah kak mia. HAhaha. BTW, baguslah kan sebenarnya.. Kak mia secara tak langsung ingatkan saya, yang bahawa saya ini banyak keje lagi. kehkeh. ayyyoopoo.

So, korang korang... jadi macam kak mia. Jangan jadi macam SAYA. hahaha. *peace*

Kalau nak ke page kak mia.. sila klik ini:


Ini pulak merupakan tagline kak mia, eh.. kena ade satu lepas ni. kihkih:

S.M.i.L.e... S.M.i.L.e... S.M.i.L.e...

Ini mereka yang saya tag:

Tag: PnBayu =) JCB =D dan Miz Ruha =)


Eloklah sangat. esok tarikh tutop hari ni baru nak join... maap maap! hari ni baru free.. hehe.

Sekian~

8 comments:

  1. Waa..join juga ye..hehe. Saya nak join juga..hehe..nak buat sekarang lah..lupa esok tarikh tutup. Dah lama, nak join tak juga buat entry.





    p/s:akak..yahooo..saya baca dekat cbox tadi hehe..saya terlebih excited..hehe..suka. kuang3. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. cik maria super duper sporting.. mar udah join kok, awal2 lagi.. haha semangat + poyo. ahakk
    gudluckk meriah kan ^^

    ReplyDelete
  3. hehehe, kite pun baru nk join :D
    jom sama-sama kite bersegmen :)

    ReplyDelete
  4. Good luck!
    Singgah dari segmen sama..

    http://ibuberbicara.blogspot.com/2013/01/giveaway-mialianacom.html

    ReplyDelete
  5. Arol Mubin datang sini nak ucap, semoga berjaya! Arol pun join jugak. Peserta nombor 55. :)

    ReplyDelete
  6. tenkiu.. hehe.

    Saya akan BW semua nanti. Inshaa Allah. =)

    ReplyDelete
  7. Terima kasih kerana sudi join dan meriahkan Giveaway ini.

    Pemenang giveaway telah diumumkan di http://www.mialiana.com/2013/01/pengumuman-pemenang-giveaway-mialianacom.html

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang