RODONGANS~

Saturday, November 29, 2014

Saturday, November 29, 2014

KAKIku SEMBAB.

Assalamualaikum.



BIla mana masuk je 35week a.k.a 7 bulan 3 minggu.... kaki saya mula sembab tiba-tiba. ditegaskan di sini ya... TIBA-TIBA.

Kaki saya tak pernah sembab.. tapi tiba-tiba ade bukit kecil di kiri kanan kaki... dan ibu jari membelon tiba-tiba... umm. pasai pa ya?

Bila akak-akak tempat kerja tengok. respond sis semua sama.... "tak lama dah tuuu..."

Opps.

I'm Worry okay.

walaupun seronok nak dapat baby sendiri, in the same time i'm worried sebab 7 hari sebelum saya mula bercuti untuk bersalin.. saya tinggal sensorang di rumah agam milik syarikat ini. huwaaa....... Paling takut, kalau it's happen during 7pm till morning. Macam mana weh.... kalau sakit saya larat, saya drive sendiri.. kalau tidak? kena berusaha kol kawan-kawan rumah lain. 

Oh no.

Tidur la rumah dorang...?!

Oh no...... iolls tak larat okay angkut-angkut barang tidur sana sini. Kat rumah ni semua sudah ada.... tandas pon dekat.

mana housemate?

housemate iolls cuti 8 hari...... ada kenduri di rumahnya. kita pon faham..family first okay. So, its okay.. Biar dia happy dengan family dia berkenduri... weee... i loike kenduri.

Back to the main topic.

MySelf.

Hari ini genap 36weeks.... dan dapat berita seseorang yang berkahwin sama dengan saya, tetapi kandungannya lebih muda telah melahirkan baby pramatang. iolls nebes... walaupun ralit tengok.. chumel babynya... chomel sgt... tapi.... moga Allah pelihara kandungan saya ini.

Kalau ditakdirkan keluar awal, moga Allah permudahkan urusan... semoga saya bukan sendirian dan jika sendirian.. moga Allah kuatkan, gagahkan saya untuk drive ke hospital.

umm...
berbalik kepada isu sembab... sembab kaki ni ada masa macam surut tau... dan hari ini bengkak itu menjadi-jadi... dan saya semakin susah untuk berjalan. berat. Baby berat? or mama dia makin berat.. kehkeh.

whatever.

isnin  ni kena minum air HULA.... aka MOGTT.... aka test kencing manis sebab berat badan bertambah dengan meriahnya. wehuuuu... patut jalan lambat. sebab BERAT. haha...

redha la mai.

Till now. "menghitung hari... detik demi detik...."


peace yo.

Sekian.



No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang