RODONGANS~

Friday, April 19, 2013

Friday, April 19, 2013

Ada tab REPLY dah.

Assalamualaikum.

Tadi tengah sebok BW blog shiela.. tiba-tiba saya dapat teringat. por que saya punya blog tak ada tab reply. sobs. malas tau reply bila tak ada tab tu.. macam tak syok je... macam cakap sowang-sowang pon ada.  Kalau ada yang komen biasanya saya pergi BW sana sebagai hadiah. hehehehe. Bila BW blog shiela jugak.., tiba-tiba dapat idea... er.. nak tukar lah cara nak komen tu.. kot kot menjadi.

Before ni saya guna pop-up window sebab saya fikir senang penonton nak komen tanpa ganggu page. Jadi, tadi saya tukar embedded pulak. Try lah review blog. eh ah eh ah...

JADI.

Hahahaha. cis.

Rasa tak pandai pulak sebelum ni. Awat lah tak try tukar je sebelum ni. haha... apelah cik mai aka cik maria. itu malas nak cuba jaya. Akhirnyaaa.... ada tab kecil tuk reply. hehe. eh? tab ke namanye? aish. tak kisahla... janji ada.. baru feeling facebook pas ni. haha....

Okay. end of this day, saya boleh reply komen pasni.. er.. kalau internet laju macam sekarang. pelik. sekarang hujan lebat tau, internet laju. masa tak laju, tak hujan. umm. heran.

Apapun.

ALHAMDULILLAH. terungkai satu misteri nusantaktara. hehehehehe. *maluden*

Sekian~

20 comments:

  1. yeay!! ce reply comment ni...hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eimah cik siti..... eh. suke suki je tukar nama.. reply doh! hehe.

      Delete
  2. hehehe...yeah dah ada..kihkih..Saya pun nak buat jugalah..sebab kotak komen saya, saya tak suka..tak reply dekat bawah komen dia..buruk..hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yey.. haa.. buatla aini.. bru feeling2 fb. hehehe.. kelako je akak ni..

      Delete
    2. Betul2...ada yang macam ini baru selesa nak komen. Saya nak editlah blog ni..tapi tak buat2 lagi ni..hehe..Syoknya komen, feel fb je.

      Delete
  3. assalamualaikum ... rajin2 lah reply lepas ni yer ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam wbt.. hehe.. inshaAllah... usaha! hehe. gulps.

      Delete
  4. Eh. eh eh... sma la kite... Jue pn bru ad tab reply.. hahaha

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum n selamat pagi maria...

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat pagii bunda.... tapi dah petang ni. selamat petang pulak la. hehehe. =)

      Delete
  6. wahhhh, shuker dia eh ada tab reply sudaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suke tau.... haha. rasa lega. macam ape je kan.. =P

      Delete
  7. Assalamualaikum. alhamdullilah berjaya juga kak maria buat ye. pasni kita balas komen berantai tau. muauahahahhahaha ;p

    ReplyDelete
  8. aah tu la dulu mar menyedari cmtu lah terus tuka embeded tu hehe.. br bes kan ;)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang