RODONGANS~

Wednesday, November 26, 2014

Wednesday, November 26, 2014

Asyik Meminta dan Bersungut.

Assalamualaikum.

Saat hati tidak kuat. Saat jiwa kacau bilau. Saat fikiran tidak menentu...

apabila segala keinginan belum dimakbulkan.

CUBALAH. 

pandang ke bawah, jika tidak pandang ke belakang.. terdapat mereka yang diberikan dugaan yang jauh lebih besar daripada apa yang kita hadapi. 

OLEH ITU.

Cubalah untuk bersyukur dengan setiap detik.. setiap saat yang Allah beri.. Setiap perkara yang Allah limpahi.... BERSYUKUR. Ya Allah susahnya untuk bersyukur. Selalu menyesali bukan mengsyukuri.

Maafkanku Ya Allah.

Kau anugerahkan aku seorang suami yang setia di sisi... sentiasa beralah.. sentiasa berusaha membuatku gembira. tapi aku? selalu tidak bersyukur. 

Ya allah.. ampunkan dosaku. Panjangkan jodohku dan suamiku.. bukan sahaja sehingga ke penghujung nyawaku... tetapi.... ke syurgaMu. Aaminn Ya Rabbal Alamin.

news: Baru tahu adik sepupu pregnant 5 bulan kembar kehilangan kembarnya itu. Beberapa hari yang lepas. "Semoga anak-anak itu menjadi syafaat buat Nina. Kak ida tumpang simpati. MOga Nina sabar menghadapi dugaan Allah beri."

Ya Allah.. kau peliharalah anak dalam kandungan ku ini sehingga ke saat kelahirannya. Limpahkanlah rezekiMu buat anak ini. Semoga dia menjadi hambaMu yang soleh, taat pada ibunya, taat pada ayahnya. Aaminn.


Bersyukurlah wahai insan.... 

Sekian~



1 comment:

  1. Salam kenal Maria! Saya dari team Kumpulbagi.
    Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang