RODONGANS~

Saturday, September 01, 2012

Saturday, September 01, 2012

PERKAHWINAN FARAH&IKHSAN 1.09.2012

Assalamualaikum.

Hye!

Selamat hari sabtu kalian. *tetibe*

Hari ni banyak betol dengar ade kenduri kawen kan. Saya aje dapat dua.. satu di sini aje... senior geo ukm dulu. satu lagi kawan satu batch tapi di melaka. Undangan dapat dari kawan di melaka tu dulu. Tunggu jugak kawan-kawan ajak pegi.. ibarat menunggu bulan jatuh ke riba. HAHA. siap dah ready satu baju tuk pegi sana. tapi tak ada rezeki. Lepas tu dapat undangan lain kenduri pada hari sama dari senior. Batu Gajah je.. owh memang sangat dekat, saya pulak tak naek KL minggu ni. So, lets go.

Saya bawak nana sebab hosmate lain semua tak ada. semua balik. tinggal kami dua aje. and saya bawak Chee Meng... sebab senior itu senior dia juga. salah. salah. chee meng bawak saye. ngee~~ 

semangat. kelmarin pegi JUSCO da beli hadiah. SO, ola oli lets go!


cantik kan? hehe.


sayer nak amik berkat. ewah!


peace.


lembut je muka nana. penyejuk mata, penawar di hati. lalalalala *lagu nasyid* sape dapat teka lagu apa sila komen. Ngee~


Pengantin.


comel and santik kan.


saya dan nana. terkeluor keluor doh gambo ni dari tempat dia. hentam la labu. gambaq kecik dop puas kan. ngee~


veil. =)


dan hasilnya saye pau chee meng doorgift ni. kehkeh. "sebab aku tak dapat, aku pau orang lain"



harap maklum. satu gambar chee meng pon saya tak tangkap. Ya Allah, lupa sungguh. maap kan saya Chee Meng!!!!!!! 

DUSH>>!

apepon. semoga Kak Farah berbahgia dunia akhirat bersama suami tercinta... jadi isteri solehah ya. :)

Sekian~

8 comments:

  1. not too late ! hepi merdeka day :) btway , im following you . hit me back ~ thxxx <3 visit me : appledahyun.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mar tawu! ~~di duniaa dialah penyeri di syurga menanti dia bidadari~~ kekasih sejatiii teman yg berbudi kasihnya buukan keterpaksaan bukan jua krn keduniaan mekar hdup di sirami NUR KASIH :)

    hehe sukenye kale peach! canteekk :D

    ReplyDelete
  3. WAaaa... cik Mar: pandailah.. pencinta nasyid sejati.. hehe... =)

    ncik Lokman.. apa yang cantik.? pengantin... memang cantik kan. saya pon suka.

    ReplyDelete
  4. wahh..selamat penganti baru untuk kawan kamu.. hehehe..

    nota kaki:jom join contest traffic exchanger.. mana tau rejeki nak dapat traffic deras..kikiki http://zafikstory.blogspot.com/2012/09/jom-join-contest-asia-fans.html

    ReplyDelete
  5. kan. =) mancong pulak tu hidungnya. ngee~

    *kembang kak farah kalo baca entry ni.

    ReplyDelete
  6. kan? rmai kwn2 yg nk kawin... jeles la plak..Hehehe

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang