RODONGANS~

Saturday, September 01, 2012

Saturday, September 01, 2012

What is Gangnam Style all about?

Assalamualaikum.

Hye.!

Dari hari tu lagi orang duk sebot-sebot.. Gangnam style. tapi saya buat do no je.. ingat ape kan. tapi jadi lagi hairan sebab cik uchop datang bilik dan tiba-tiba macam buat satu gaye. saya pandang dia pelik... lepas tu dia kata..

"alaa.. gangnam style!"


Err.. ape tu gangnam style? hahaha. maapkan saya sahabatku. diriku memang sukakan K-Pop tapi tahapku mungkin belum tinggi. hehe.

Lepas tu, tadi dok search internet. Jumpa video ni.. owh. this is gangnam style ghupenya. siap ada Hyun-A dari group 4 minute dengan Yoo Jae Suk. patot video ni boleh femes amous kecuali pada saya dan seangkatan dengan saya. hihi.

nak try tengok? meh. sape tak berapa nak minat K-Pop.. tak payah la tengok. hehe. tapi sape yang ade perasaan ingin tahu. meh tengok sini. Bagi sapa dah tau, senyum je la.

  

amacam? hehe. saya tertarik tuk tengok sebab Hyun-A dengan Jae Suk Oppa aje. kehkeh. 

"Running Man.. BANG!"

Sekian~

1 comment:

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang