RODONGANS~

Monday, February 04, 2013

Monday, February 04, 2013

No 444.

Assalamualaikum.

Akhirnya hari ni cukup rodongans saya 444. haha. penat weh tunggu. ewah.. kantoii tunggu. Sebab saya suka nombor 4. Tak tahu kenapa.... sebab birthday 14 haribulan agaknya. hehe. Tapi no 4 tu saya tak suka campur dengan nombor lain kecuali 1. Hahaha. memilih. 



Apepun Thanks to Juliet kite ni. Penantianku berakhir. Lepas ni tunggu 555 pulak. gulps. Sempotlaaaaaa....~


pEgi lawat si comel ni. okeh tak tipu, dia siyes comel. hoho.

Sekian~

26 comments:

  1. haha. bertuah jugak mimi. hikhik. cabtik number tu. happy 444 to you. eh ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Tuah ayam nmpk d kaki. Kann.. hehe..

      Delete
  2. akhirnya... sampai gak yerk... tahniah..

    ReplyDelete
  3. Ok kakak bolehlah nak kenal dgn sicomel tu...

    ReplyDelete
  4. Sikit lagi nak capai 500. Huhu

    ReplyDelete
  5. Tahniah-tahniah-tahniah..nanti saya terjah..yeah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Thanks siniii.. terjah jgn xterjah.. =P

      Delete
  6. tahniah.. :)
    bertuahnya mimi tu..ehehe.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye mimie. Bertuah mimi tu mimie. Adeh. Mimie dua duanya..

      Delete
  7. haha ingatkan no rumah maria, nak jemput ke walimah :P hehe tahniaah 444 yg bertuah, jap g sy singgah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh heh. Cik mar ni. Malu kite tauu. Hehe..

      Delete
  8. wah dah 444! banyak tu! tahniah :)

    ReplyDelete
  9. 444..nice number..:)
    smoga terus sukses dalam berblog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. Aaminn. Kerna minat je ni. Hehe..

      Delete
  10. tahniah.. tahniah.. hehehehehe :)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang