RODONGANS~

Wednesday, February 06, 2013

Wednesday, February 06, 2013

Segmen: Follow Me Follow U.

Assalamualaikum.

Hari ni terasa nak join segmen bila singgah blog Aini. Banner dia cute miut woo. macam mana buat ea? hehe.. asyik tanya je macam mana buat, usaha Tak dop memang tak lepas lerr... hoho. BTW, lupakan kemalasan saye. jom join. Nak join klik banner deh.

 

Cik Gadis Mata Empat, sebenarnya saya pun bermata empat. weehuu.. set sikit. geng. hehe.

Selamat berkenalan, hai.. sAYA FOllower ke 240.. Mcam lawa no tu kan. ade no 4. tapi ade dua pulop. haih. eh, sorry lari topik.

 Lagu blog CGME ni pernah buat saya tak berhenti menyanyi masa duk sekolah dulu. hehe..

Jemput Join. 

Sekian~

15 comments:

  1. Kakak pun bermata 4 tapi kakak dah tak gadis dan jadi mama org hihi..

    Selamat bersegmen:)

    ReplyDelete
  2. Laa...akak bermata empat juga ke? hehe..selamat bersegmen kak. ^___^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup aini. Mate 4 ni. Hehe. Xtunjuk je. Hehe..

      Delete
  3. salam.. senarai peserta & pemenang disini

    http://chocolatesunshinedanbo.blogspot.com/2013/02/pemenang-segmen-follow-me-follow-u.html

    boleh BW n FOLLOw

    ReplyDelete
  4. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-follow-me-follow.html

    ReplyDelete
  5. salam kenal...dari segmen yang sama & followers #448..jom follow yam blik..:)

    http://csmaryam.blogspot.com/2013/02/segmen-follow-me-follow-u.html

    ReplyDelete
  6. hye
    dr segmen yg same ^^
    done follow
    http://iema90.blogspot.com/2013/02/segmen-follow-me-follow-u.html

    ReplyDelete
  7. jemput ke blog Wieya eaa .. Wieya pun dari segmen yang sama .. http://dhiaadawiyah.blogspot.com/2013/02/segmen-follow-me-follow-u.html

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang