RODONGANS~

Tuesday, September 11, 2012

Tuesday, September 11, 2012

Saya Lupa FACEBOOK ni Open.

Assalamualaikum.

Hye!

Sesiapa yang selalu baca entry saya di waktu awal-awal blog ni ditubuhkan.. mereka akan tahu kenapa saya tak suka facebook.. Dan saya ada buat facebook baru, betul-betul untuk someone close dengan saya dan kali ni saya pilih bulu. Siapa yang betul nak friend dengan saya atau related dengan saya ja saya add. 

                          

Tapi facebook sekarang kan dah canggih. even your friends like your pictures, your friend's friends can view the pic as well right.? walaupun dah private kepada kawan kita sahaja. hah. macam mana tu la alkisahnya... Saya ni ada penyakit sikit. Penyakit penakut. Adeh.. walhal bukan apa pun benda tu. But, u can't have privasi wif fesbuk. dah tu? yang hang buat fesbuk pesal! hahaha. okeh. tuk berhubung dengan kawan-kawan saya yang baik, periang, sopan, gemilang, awesome kite lah.... hehe.

So, Petang tadi dah kena tarbiah dengan housemate. TArbiah kau kaw punye.... sabo aje le. hahaha. thanks hosmate, best tau ade orang concerned kita but not control our life. Just concerned... thanks Chinggu. ngee~

So, sekarang. ape2 saya masih hati-hati. But, move on. Face the future. yeah.

Oleh sebab itu, dengan beraninya... saya nak ajak.. kawan-kawan blogger saya like pictures saya di sini...... Tak ade keje kan joined contest ni.. memang tak ade keje. Dah masuk baru fikir 3,4,5,6 kali. Akhirnya. Tak boleh patah balik. Disebabkan tak boleh patah balik.... dan penganjur pun tak kasi patah balik. kawan-kawan.. jom LIKE gambar tak-berapa-nak-comel-saya-ni dan ni 1st time saya joined benda-benda macam ni... tak nak LIKE pun tak apa. tak paksa. :)

Kalau sudi LIKE. CLICK link INI ya. But, before that.. like THIS PAGE first.Thanks. 

*blushing*

Sekian~

5 comments:

  1. Fie pun jenis insecure selalu, itu yang fie tak suka bila ada kawan tag fie dekat gambar mana-mana. Lepas tu suka-suka nak tag gambar dalam album fie ke. Huhu

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang