RODONGANS~

Thursday, July 05, 2012

Thursday, July 05, 2012

AKU LUPA! SIYES PELUPA!

Assalamualaikum.


Hye!
pernah tak ade perasaan kenapa aku pelupa sangat sejak dua menjak ni? aargh. sebab asam ke? tak! tak! jangan salahkan asam sebab asam daku dah lama tinggalkan kerna tiada kesempatan untuk beli dan makan! Asam tak bersalah!

Flashback balik bulan lepas. saye message my best friend sebab nak bagitahu dia, "nanti saye balik saye bagi awak hadiah konvo okay!" But, end up with a reply saying that "ingat hadiah birthday tadi.." OMG. Ya Rabbi....! sekarang berapa hari bulan?? berapa? berapa?? check calendar.. ummm...... dah terlepas birthday dia, walhal, seminggu sebelum dah aimed dah birthday dia bila......~~ faham tak. bukan lupa, tapi tak sedar tarikh hari itu dah sampai.

Dan tadi jadi lagi~~~~ jumpa one of my best friend jugak selepas jalan-jalan dengan Yaya! tetiba dia cakap "hadiah mana hadiah??!!!". saye just like.... Oh My GOD, sekarang berapa hari bulan?? Ya Allah.. berapa? berapa? berapa??? tengok handphone.... 5.07.2012. waaaa..... saye lupe tarikh hari ni berapa.. uwaaaa.... saya tak lupa langsung taikh birthday dia bila. Tapi saya lupe hari ni berapa hari bulan. Ismazira.. bianae~~~~~~~~~~~~~chinggu!

Dengan rasa bersalah, saya belikan DVD case tuk dia tadi, bayar makan.. itu pon dah rase tak cukup lagi! sebab kite tak prepared birthday dia tau. waa. Ni saya lupa lagi satu tujuan utama saya balik. Nak kemaskini Akaun Tabung Haji sebab time pegi Seoul ritu dah kua guna Card bank Islam. Jadi, ingat weekdays balik nak pegi, tapi hari ni saya maseh di Sini...... waaa.. Esok pagi-pagi kena rushing balik uma niiii.... Nak setel kan before weekends.

Pelupa! Korang pernah ade kejadian sepelupa ini tak? Tarikh pon tak peka berapa haribulan. Aduyai...



TARGET hari terkemudian: TAK NAK LUPA TARIKH SEMASA!!!

Sekian~

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang