RODONGANS~

Thursday, July 19, 2012

Thursday, July 19, 2012

ALHAMDULILLAH FOR YOU~

Assalamualaikum.

Hye!
Hectic Day? remember? hehe. tu semalam.Semalam kenapa eden kata hectic? sebab semalam macam satu hari bergelumang dengan GMT.. ape tu GMT? Geological Mapping Technique. Style macam duk mapping di luar kan... haha. Tak lah. DUk laB tunggu budak-budak ni buat exercise aje. Tak penat pon, Yang penatnya sebab kelas tu 5 jam straight. dan yang hectic sangat tu sebab petang tu straight lagi 4 jam jaga seorang students ambik test, hari tu punya test dia balik Indonesia.. wehuu.. Muka kamu macam Rionaldo Stockhorst. weee~ i loike, my feveret actor dulu-dulu... dululaaah.

Okay. Habes test dah pukul 6! wow. Hantar test paper die ke department, then terserempak dengan dua kakak ni. Merangkap senior saya di UKM dan UTP... wah, panjang sejarah kami. :D

Tetibe dia cakap, "esok akak VIVA...... datang lah!"

WOOWW... akak dah nak viva????!!! waaaa.. COngratz...!!! Saya tahu dia nak VIVA cuma tak tahu bila..

Malam pulak. Kami housemate pegi Ipoh beli tiket bas dorang and singgah TESCO IPOH beli barang... Just after maghrib and sampai bilik pukul 12. So, Fikir... bila masa aku duk rilek-rilek kat bilik. Aaaa... *nganga*

And nI saya baru balik dari tengok dia VIVA. ummmmm. jelesnyaaa!! External Examiner dia pulak Prof Umar, lecturer kami di UKM dulu. Jeles2! hehe. bilala aku pulak. tehee~

Dah Habes.
Congratz Kak Sara.
Prof. Dr. Umar Hamzah
Okay. tu aje lah.. Alhamdulillah, Prof Bernard supervisor akak pon dah nak fly balik Belgium. So, lega lah akak sebab sempat habes before beliau fly. :)

So, akhir kata.. selamat berpose semua!! saya balik rumah. Nak 1st pose di ghumah. tehee~~

Sekian~



No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang