RODONGANS~

Thursday, July 19, 2012

Thursday, July 19, 2012

I BELIEVE~

Assalamualaikum.

Hye! 
eden dah nak balik dah. Tapi sempat lagi post macam-macam kan kat entry ni. Eden jumpa satu lagi lagu BEST. haha. Selepas Maher Zain yang jadi fenomena nasyid antarabangsa dan jadik igauan peminat nasyid kat melesia ni... Pernah dengar nama Hamza Namira?? dia dikatakan menjadi sebutan lepas Maher Zain tapi eden tak kenal.. ekau..? nati aku siasat ah.

Sekarang baru eden kenal sorang lagi. Irfan Makki. Jangan Maki aku eh. Memang nama dia macam tu.. Tapi lagu dia, BEST! saya sukee. Jom dengar jomm..

tak tahu lah kot kot korang dah dengar. saya ni lembap sikit. lambat dapat Update... :D



Best kan?? Nak beli ALBUM dia? Beli kat SINI.

Banyak dah lagu best-best nasyid after Sami Yusuf dan Maher Zain. :)

Sekian~

2 comments:

  1. HOHO.
    good good.
    sbb xpenah dgr lg lagu ni

    ReplyDelete
  2. best jugak lagu ni..saya pun kenal maher zain je..thanks for sharing sis :)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang