RODONGANS~

Wednesday, November 28, 2012

Wednesday, November 28, 2012

333 pinkPLATE dan 1 Lyaasuriany. =)

Assalamualaikum

Hye rodongans!! thanks for stop by here. Ngee~~~

Saya belum pernah review lagi rasanya. Maksudnya, belum pernah review rakan rakan follower saya kan. hehe. Dari semalam lagi, saya dah niat kalo ade yang follow saya dan jadi nombor 333 saya nak review. Last last sampai sudah, tak ada.. so, saya tidoq lah. Ngantuk cheq. kihkih. Ni baru buka blog... Saya tengok. oh oh.. dah 334. 




Btw thanks sudi jadi kawan saya di blog ya!! Saya tau blog saya ni tak lah seberapa but still saya suka berkawan, tambah tambah maen maen balas komen. Hah, suke i tau.... hah, yang terasa sila perasan sekarang.. "thanks yo!" =)

So, rodongans ke-333 saya adalah pinkPLATE aka budak gemok. eh? awak tak gemok eh, comel aje. hehe. Nama dia Liyana.. eh, macam nama besties saya lah. kihkih. Dah bertunang dan most important thing dah kawen 20.10.12 hari tu...... waaaaaa..... ramai je dah kawen sekarang. Tahniah tahniah.. Semoga Liyana berbahgia dan jodoh berpanjangan sampai ke syurga ya. aaminn. Jadi isteri solehah! dengar cakap suami.. hehe. ewah ko mai.. nasihat orang pandai.. hikhik~~

Nak ke blog liyana klik banner deh.

Comel kan~~

Dan saya tak pernah lupa. waktu buat blog ni 6 bulan yang lepas. Saya duk follow blog2 yang memang saya suka bace dari dulu lagi. Dan surprisingly, LYAASURIANY follow saya balik dan menjadi orang first yang follow saya.. Thanks chingguuu... hehe. 




Sekarang kira baeklah dengan Lyaa, di blog, di fb dan di email pun ade gosip gosip. Sekarang Lyaa macam busy sikit.. So, pegilah blog awesome dia. Saya suke. anda pasti suke. Klik banner deh.




Apepun, thanks Zuramira sebab jadi 334. =)

Dan pagi tadi baru perasan, ade orang review kite.. and most impotant thing is.... dia perasan satu benda pada diri kita walaupun melalui gambo. waaa... tak tahu nak terharu ke malu. :P thank SHIELA... kehkeh. 

Sekian~

17 comments:

  1. Assalamualaikum awak. hehehe. bestnya awak review followers bertuah awak. hehehe. ohh berkenaan dgn yang sy terperasan, silalah malu dan terharu sekaligus! miahahahhaha :)

    ReplyDelete
  2. Sebuah penghargaan dan pengertian dari sahabat melalui entry. Kakak yg baca pun terasa indahnya:)

    ReplyDelete
  3. hiks..terharu..pestime..ada orang rview belog kita..thanks maria menado..eh kita sebaya eh?..hihi..thanks again dear..love love love

    ReplyDelete
  4. hehe. thanks semua.. =)

    KakZakie: hehe... *blushing*

    SayaGemokSayaComel: haha. eh, sebaya eh? yeke.. hehe. same2.

    ReplyDelete
  5. lisa suriany tu dah pernah ke blog dia. yang lain2 nak terjah la ni :)

    ReplyDelete
  6. meriah meriah.. hehe nak pi singgah la blog yg di review itu :)

    ReplyDelete
  7. Memang best pun bergosip dengan si Lyaa tu. haha.

    ReplyDelete
  8. sekali sekala bergosip ni seronok...

    ReplyDelete
  9. penghargaan buat follower maria...
    tanpa follower dan pengujung, siapalah kita di alam maya ni...
    tahniah sebab follower makin bertambah.. ^_^

    ReplyDelete
  10. oke nak jadi gedik sikit ni.

    "OMG OMG. hehe. ada orang review blog kite okeeeeh.

    thanks mai.
    atleast dah bikin kite senyum pagi yg agak stress ni.

    nanti kite sambung gosip lg okeh.

    meh nak pelok syang ketat ketat.
    hehe

    ReplyDelete
  11. hiikk tahniah akak..
    jom join ini http://juejaynee.blogspot.com/2012/11/mini-gempak-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  12. sungguh bertuah kalau dapat direviewkan.. bertuahler orang tu..
    memang dulupun akak buat blog sebab suka baca2 sesetengah blog.. last teringin gak nak berblog.. ni dah terjebak..

    ReplyDelete
  13. teruskan berblogging. moga dapat lebih ramai kawan :)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang