RODONGANS~

Thursday, November 01, 2012

Thursday, November 01, 2012

Happy Birthday Eqbal Zack (Giveaway).

Assalamualaikum.

Hye peeps!!!

Happy november! hehe. yeay. I love November. I love You. hiks.

Okay.. disebabkan kechintaan saya pada bulan November, saya nak join Giveaway ini... by Mr. Eqbal Zack. :)

Nak tahu lebih lanjut pasal giveaway ini... sila ke blog beliau EQBAL ZACK ya. :)

Hadiah menarik menanti sesiapa yang bertuah. Saya harap kali ini saya bertuah sebab saya seorang novemberian. hiks. dilahirkan 2 hari selepas tarikh lahir abang Eqbal ini. peace. Dan tarikh ncik Eqbal ini sama dengan tarikh Norman laa... uchop dah buat alarm birthday beliau... hehe.

Hadiah idaman saya....... adalah.... INI:


Tapi dapat ini pon okay..... hiks:


Amacam? hehe. nak join sila ke blog beliau ya. Kena follow dulu... saya memang dah laamaa follow blog ini dari awal saya bina blog ini lagi. :)

Tarikh tutop 12.11.12 pada jam 11.59pm ya. Goodluck kawan-kawan! =)

Sekian~

8 comments:

  1. Join jugak segmen abg eq ni.Hadiah dia gempak betul..! :D

    ReplyDelete
  2. wow menariknya hadiah..baru nk g jenguk

    ReplyDelete
  3. bestnyer kalau rajin2 joinni.. akakni tak berapa nak rajin masalahnyer...

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

    TAHNIAH! Anda salah seorang pemenang Giveaway www.eqbalzack.com.

    Sila ke blog EZ sebelum 23/11/2012, Jumaat dan isikan details di contact form untuk urusan pengeposan hadiah.

    Terima kasih.


    -eqbalzack-

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang