RODONGANS~

Wednesday, November 21, 2012

Wednesday, November 21, 2012

MENANG DOODLE! YEAY~

Assalamualaikum.

Hye rodongans!:D

Hari ini saya received doodle dari Blogger AZZAH (sayurlemak.blogspot.com) sebab saya menang segmen doodle oleh cik azzah ni hari tu.

Owh, mungkin ini permulaan hidupku yang bertuah. kihkih...... 

before ni pernah menang contest blogger femes, bukan maen maen contest dia tau.. 3 orang pemenang dipilih dan saya dapat email privately dari beliau.. dah send alamat, tunggu punya tunggu tak dapat, email berkali kali tak reply.. Ingat saya je, saya email pemenang yang lagi satu. Pon sama... rasa kecewa itu ada. Selepas tu saya tak stalker dah blog dia hari hari.. Saya tak kisah tak menang tau, tapi yang membuatkan saya sedih bila janji di mungkiri... Orang tak tepati janji ini boleh dikatakan tak boleh jadi orang kepercayaan tau.

So, hari ni hadiah doodle saya sampai... yeay.. thanks cik azzah kite ni. ngee~

Saya menang dalam segmen INI.

Maaf ye, kite edit letak nama kite di sini... hehe..~


Soon, saya dapat lagi satu hadiah dari segmen EZ.. saguhati pon hadiah juga kan.. ;)

Sekian~

10 comments:

  1. smpai buat entry lagi..sorry lambat skit bg hadiah ye..

    ReplyDelete
  2. hai dear... sue bw here.. minta tolong kerjasama klik button G+1 kat akhir entry ni jap http://ordinarygurl-sue.blogspot.com/2012/11/i-phone-5-gadjet-pilihan.html ..nanti komen sekali, terima kasih yea :)

    ReplyDelete
  3. Salam Sis..

    Kalau nak menang lagi Jom~
    Saya nak invite semua reader untuk menyertai 1st Giveaway Blog Qashmere

    Banyak hadiah-hadiah menarik menanti. Cepat jangan lepaskan peluang.

    Thanks Sis

    ReplyDelete
  4. untunglahh die.. hehe comel comel comell :)

    ReplyDelete
  5. Agaknya hari nie hari bertuah orang lain sedunia kot. Huhu. Tahniah maria :)

    ReplyDelete
  6. wah. nice doodle. hehe. salam kenal maria menado

    ReplyDelete
  7. waa...bestnya dapat doodle..comel..hehe..bertuah akak kita ni..saya ni susah sikit nak bertuah tuah ni..hehe. tahniah.

    ReplyDelete
  8. wah wah wah, bertiahnya badan. :D

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang