RODONGANS~

Wednesday, October 17, 2012

Wednesday, October 17, 2012

Saya nak menang doodle.

Asssalamualaikum.

Hye!

Saya ni jenis orang yang tak berapa reti bahasa. Dari sekolah lagi, saya bukan jenis bertuah. pernah lah sekali dua menang cabutan bertuah, itupun yang kira cabutan bertuah kalau dari seratus saya yang 98 la. kehkeh. 

Semalam nampak la ada blog yang saya follow... kawan-kawanla kan. Mereka joined segmen ni. Saya KLIK la nak tahu lanjut. Tapi saya tak ade lah nak join mulanya sebab tahu diriku tidak bertuah. Tapi...... saya still follow cik adik manis ni. Sebab saya sukakan sesuatu yang cute miut. 

But then, pagi tadi... saya stalker beliau sepenuh jiwa ku. uuuwaaah. macam mana lah jadi kretip sangat ni. Ni orang kedua yang saya kagum after nurdani. mana dapat kuasa ni. ishk.. Comel comel betul.

Oleh itu, saya decide nak joined contest ni. hehe. siap letak kat bloglist "kreatip sungguh" saya. ishk ishk. 


Saya dah follow blog, saya dah like page, saya dah letak tajuk, saya dah buat entry maaf terpanjang, hehehe dan saya nak nyatakan sebab saya nak menang doodle...

"di usia saya yang boleh sangat dah kalau nak kawin ni dan di usia penghujung remaja bak kata kakak admin kami ingat kan dah tak remaja lagi hehehehe, saya nak sangat menang doodle ni. pehlis. pehlis. kalau saya dah dewasa nanti malu pulak nak masuk segmen ni weeeeee.. so, cik azzah.. ni impian akhir remaja saya. ewah kau. hehehe."

Kenapa nak menang pon dah.! hehehehehehehe. *takmalu*

dan saya tag dua kawan baik saya dari zaman matrik. BFF Forever gitu. eh, dah BFF letak forever lagi. hehe. Best Friend Forever Forever (BFFF)lah! rindu kamu.!!


Dah siap! jap lagi saya letak kat entry ya.

Sekian~

8 comments:

  1. Ok..ok... faham dah kakak enapa nak join ye. Kakak harap dapatlah maria doodle tu. Kalau tak dapat buat sendiri hihi...

    ReplyDelete
  2. thanx dear join..sy pun kagum ngan nurdani..gud luck ye..

    ReplyDelete
  3. thanks semua.. :)

    kakzakie: hehehehehe. dah try buat sendiri. tak secomel tu lagi. cuba lagi cuba lagi. tapi dapat free kan syok. :P

    ReplyDelete
  4. semoga dpt psngan yg baik dan solehah.

    ReplyDelete
  5. askum,awak menang doodle tapi cam mana ye nk bg?boleh pm akak kat FB tak?

    ReplyDelete
  6. Cik Nasuha: aaminn. =)

    Sis Azzah: Yeay.. kite pm facebook ya.

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang