RODONGANS~

Tuesday, October 02, 2012

Tuesday, October 02, 2012

GIVEAWAY ME & MY FAMILY.

Assalamualaikum.

Hye hye.. selamat pagi, teman adik di sini.....lalalala *nyanyi sambil pakai mask, minum milo makan bauhulu* senonoh sangat kan.

GIVEAWAY ME & MY FAMILY.

Owh. pagi pagi dah joined GA kan... hukhuk. Tak pernah nak sedar diri yang diri ni tak begitu bertuah. hehe. Tapi mana tau, dapat handbag. weee....~ 

saya sukakan handbag. To Sis Adyna: saya ada belog dan ini belog saya dan saya ada alamat di malaysia walaupon saya kacukan portugal *Pitam*. hiks. gurau je sis. hehehe :P

Kepada rodongans di belog ni yang nak join.. meh la. KLIK SINI ya atau mana yang boleh di KLIK. :)

Sekian~

6 comments:

  1. saya pun dah join akak.. semoga berjaya.. :-)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha..klu dapat be kite bagi dua ek^^

    ReplyDelete
  3. Pokok Manggis: Goodluck! pelik pulak panggil awak pokok manggis. panggil awak anggis ley tak. nama manja.

    Cik azlyzah: xboleh bagi dua.. nati koyak. awak amik tali dia, saya amik beg. haha.

    ReplyDelete
  4. dh lame x berkunjung ke sini...rindu rsenye...haha..ptut la fb dah jadi sipolan...haha...semoga dpt handbag ye... :)

    ReplyDelete
  5. Eddieeeee! wahhhh.. lama xdgr cite... rindu rindu. haha. ma seh. doa laju2 cepat. moga dpat. ngee~

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang