RODONGANS~

Friday, October 19, 2012

Friday, October 19, 2012

GIVEAWAY: Love Collection by Jaja Sutera

Assalamualaikum..

Hye!

Hari ni nak support kak Jaja sutera lah. Hehehe. Pengasas TBA kita ni.


Syarat-syaratnya:

1. Follow kak jaja----> lama dah.
2. Like page beliau----> dah dah.. tapi kak,. saya tak ada twitter. Bianae.
3. copy banner. ----->dah dah..
4. Tag blogger lain ----> Jue Jaynee, Lianna, dan Miz Ruha. :)
5. Klik klik dah.
6. Duk malaysia sekarang, bekas lombong.
7. InsyaAllah follow kalau blog tu saya suke... :)

Hadiahnya tengok kat blog kak Jaja Sutera sendiri.. saya kalau boleh nak menang no.2 boleh.. hehehe. nak gelangggg.... hehe. itu saya tak ada lagi. weee~ 

So, korang yang ragu-ragu takot kena tipu dalam giveaway macam ni jangan risau. Percayalah, kak jaja pasti tak tipu.. sebab saya pernah dapat TBA button dan gift dari nya. :)

Before ni saya tak tunjuk gift nya.. hari ni lah masa sesuai untuk saya tunjuk gift yang pernah saya dapat dari Kak jaja.... 

hehehe..

Nampak tak? patong comel afa kasik ni saya pakai kan rantai hadiah dari kak jaja. hehe.
Dua dua orang kasik.

Saya dapat bersama button TBA ni.
okay... tu je. hehe. sebagai tanda sokongan pada sis Jaja. :)

Sekian~

7 comments:

  1. Good luck!!! Mana tahu kali ini dapat lagi darinya.

    ReplyDelete
  2. thanks tag,,,
    memang ada niat untuk join GA ni..
    cuma tak berkesempatan lagi... ^_^

    ReplyDelete
  3. salam..thanks ye join GIVEAWAY Jaja.. <3 sorry Jaja lambat updated ye...

    sila semak link di senarai peserta...sebab takot link x disenarai pulak... ^_^ pape inform yer..

    http://www.jajasutera.com/2012/10/senarai-peserta-giveaway-love.html

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang