RODONGANS~

Tuesday, October 16, 2012

Tuesday, October 16, 2012

Simple Segmen : Saya Nak Blogwalking

Assalamualaikum.

Hye!

Hari ni nak join satu segmen by Miss Z. Sebenarnya, blog ni antara blog yang saya suka baca dan buka. Tak berat. cepat loading. Simple tapi menarik. Sebab saya kurang sikit dengan blog yang warna warni atau macam macam ada. eh.? warna warni? blog saya pon warna warni. kihkih. Yang tu abaikan. haha. Apepun. saya suka lah blog ni... tambah tambah kisah cintanya. ewah. busybody kau ye!

Simple je okay segmen ni. tepek je header beliau. letak link. Hantar. siap!


miss Z berceloteh

Nak join? KLIK banner. :)

Sekian~

9 comments:

  1. Senang aje kan kalau nak bersegmen. Tepek aje banner tu siap:)

    ReplyDelete
  2. :) ooohh..suke bace cter cinta org yea..hihihi~

    ReplyDelete
  3. slmt bersegmen /

    singgah BW sini, n follow skali

    ReplyDelete
  4. wah!! blog dah makin lawan...
    tenkiuu join + buat entri

    ReplyDelete
  5. Mrs Eady: thanks :)

    Kak zakie: betui2. hihi.

    Nieyl: bukan sengaja ngaku.. tapi betol. ngee..

    Afaz: Thanks :)

    Lyaa: tengok jumlah komen pon tau yang kite ni stalker lyaa. Haha.

    MiSS Z: hehe. ma seh dan sama2. ;)

    ReplyDelete
  6. haippp..mai sini singgah dr segmen miss z buat tu..hope ada fri dpt baca entry2 baru awak..

    ReplyDelete

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang