RODONGANS~

Tuesday, August 28, 2012

Tuesday, August 28, 2012

GILIRAN 2 SYAWAL PULA~

Assalamualaikum.

Hye.!

Tak puas lagi nak cerita kan. HAHA. 2 syawal pulak. ye. dua syawal kami akui. abah dah pesan dari malam lagi..

 "esok siap awal-awal pagi, tutup pintu kite kuar beraya.. kalau lambat-lambat orang datang kang tak jadi beraya" hikhik.

Tapi nyudahnya.... tak lah pagi pon kami bersiap. hahahaha. kami kan anak yang taat. hehe. siyes. lepas zohor kami keluar. anak-anak! o anak-anak! 

siap lunch. semua siap-siap nak keluar. Nak pegi beraya rumah adik-adik mak dan abah la.. apa lagi. zooom. dua buah kete pom dah cukup. almaklumla. Tak berapa nak ade orang di rumah ini. sobsob.

Ta maoo cite manyak-manyak... jom nengok gambo je la... 

selamat hari raya, aidilfitri mulia... lalalalalala~ *nyanyi*

::




Retisssss sangat! Maria Menado's Jr. kehkeh. 





"Dah la ayahh... panas lah!"


hahaha. nak tau. semua gambar ni kecuali 2 gambar di atas, ayah depa duk tangkap dari dalam keta. eh ah eh ah... pemalas.

dan gambar yang sempat dirakam di rumah Pok Ami.. adik mak. Mana yang ade je la sempat ambik, yang lain duk jjaaauhhhh jaaauhhh... tak boleh nak set kan masa kepulangan. hihi.


4 Orang dari berbelas. 

dan 1/4 daripada jumlah ahli 4 buah keluarga dan 1/8 agaknya dari ahli keluarga keseluruhan. eh, ke 1/10?? entah la weh. 

dan paling penting.. gambaq yang ade abang zul tak menjadi... hehehe. alalalala~


Dan di kawasan ini destinasi terakhir kami hari ini. jempot datang uma semua.. esokknya.. wah, berduyun.  eh, berduyun ke?? entah. hehe. :) PEACE.

Sekian~

No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang