RODONGANS~

Friday, August 31, 2012

Friday, August 31, 2012

Missed Calls: Again.

Assalamualaikum.

Hye korang!

SELAMAT HARI MERDEKA MALAYSIA.


Apa perasaan korng hari ni? Hari merdeka okay. hehe. Hari ni malaysia telah merdeka atau dibebaskan dari penjajahan British selama 55 Tahun. Maksudnya, dah 55 tahun kite bebas dan berdiri sendiri, dan hari ni dah 5 Bulan 1 Hari my Sweet Cornetto pathways. ewah. *tiba-tiba*     

Okay. Sempena hari merdeka ni, kat KTMB Batu Gajah pon meriah. Meriah dengan orang nak balik kampung. Tapi saya tak balik. Baru 3 hari sampai sini. cuti raya panjang. hikhik. Hantar Cik Uchop aje. Tapi beratur panjang untuk beli tiket tau. Mujur ada tiket dia... 

Tengah-tengah beratur tu, saya tengok HP.. tetiba ade Missed Call... dua okay DUA kali. waaa... check no tu.. no Public Phone. 019xxxxxxx. waaaa..... sape lagi guna public kalo bukan dia! mENJerit kojap eden kat situ.... orang duk beratur tu.... depan sampai belakang duk toleh. *okay tu tipu*

pagi ni lah HP nak jammed. HP ni biasa jammed. jam dia bukan jam strawberi tapi jam yang tak mengeluarkan bunyi atau kite panggil BISU. geram aku aih... time ni lah. 2nd times missed call. 1st time time duk shopping raya kat Masjid India. Hah! Perempuan shopping.! faham-faham la. tu kat stesen LRT Masjid Jamek aku menjerit. uuuhuh! 



hehehe. terkilan. sebab maybe dia dapat call sebab hari ni cuti Merdeka. kan kan? maybe. harap petang ni dia ada masa tuk pegi public lagi dan call kite. waa. Raya hari tu dia bertuah dapat cuti. Adik je lah kat ITU, IPOH tak dapat cuti. Sian adik. Dia ada cuti sampai raya ke4. Tapi betol2 contact sehari sebelum dia berangkat pulang. Sedih tak? Punya saya tunggu dia cuti raya tu.. dia tak layan aku??! hahaha. tak lah, kan raye. Busy kot. tapi raya ke3. eden lancarkan perang dingin. haaa... cuak. tau cuak. So, even only 1 day je we have times for each other... but i'm satisfied. hehe. naseb baek lancarkan perang. kalau tak... agaknya. tak menarik cuti dia. kehkeh. 

Semalam orang duk tengok TV cerita merdeka agaknya, kami pegi JUSCO, pengkalan tuk makan-makan. Pilihan kami adalah

KENNY ROGERS.

Okey. Komen saya yang pertama kali makan sepanjang hidop kat dunia ni 24 tahun adalah.... InsyaAllah, saya tak pegi lagi ke sana. Tak kena tekak eden. Sos black papers dia tak pedas, sos mintak pon dapat tak pedas... saya sukakan kepedasannnnn.. rasa tak nikmat makan ayam tebal tanpa perisa PEDAS. Mujur mUffin dia AWESOME. hehe. 

Menarik kan. ayam siyes beso. tapi yang ni NANA punya.
saya amik coselow, nasik, dgn buah segar.
Ni saye punya. Ice chocolicious kot namanya.

Saya tak menyesal makan. sebab nak mencuba. Untuk pergi lagi... 5 bulan dari sekarang mungkin tak. Next year?? Allahualam. ngeeee~

SUSHI KING?? owh. aku tekak kampong.!


Okay. yang baju merah ni MYBestfriend@x-roomate di UKM. hehe. dia manager baru kat SushiKing. heh heh. Jangan offer saye Is, bagi free pon saye tak mo.... Loya.  *sombong kau maria* haha.. :P


Last but not least. Happy holiday peeps.! have a nice day~~ :)

Sekian~

1 comment:

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang