RODONGANS~

Friday, August 31, 2012

Friday, August 31, 2012

i GOT another call~~

Assalamualaikum.


Hye!




yes. yes. yes. masa yang ku tunggu-tunggu telah tiba. yes. tepat sekali telahan cik UChop.. "petang nanti pasti panggilan itu datang menyahut kembali."

Alhamdulillah. cuti yang kerajaan beri telah di manfaatkan oleh dia. Tidak berputus asa dia untuk membuat panggilan untuk kesekian kalinya. hihi.

Aku gembira dan senyumku hingga ke pp dan mungkin akan sepanjang hari. ngeee~

Tapi, satu yang tidak ku jangka. Instinct nya berubah sekelip mata.. tiba-tiba belum sempat kami berbual lama. Satu pertanyaan telah diutarakan.

"sayang.. di mana kamu semalam. adakah kamu keluar berlibur bersama teman-teman mu."

oh, aku terkedu...

"i'ya wahai bushuk ku sayang... bagaimana kamu tahu. diriku keluar untuk bekerja kemudian di malamnya diriku keluar menghibur hati yang lara bersama-sama teman ku di sini"

okeh. over. jangan percaya dialog kat atas. haak tuii. bukan itu perbualan saya tadi. Just dia terus tanya semalam keluar mana? so, saya jawab keluar berfieldwork dan malam keluar jusco dengan kawan-kawan. kenapa? mana tahu... dia kata.. hati dia kuat kata saya keluar semalam. mungkin kerna panggilan dia tidak saya jawab tengah hari tadi. hehe. padahal phone ni buat hal. bisu seribu kata.

Apepun. thanks kerajaan bagi cuti hari merdeka. So, leh dia call lagi walau tengah hari tadi tidak bersambut call dia. ho yeah. :)

dan ini maybe call ke 6 dia sepanjang dia di dalam sana. 

*eh, macam penjara pulak ayat aku nih.*
 ngee~

Sekian~

2 comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Maria Menado
Design by Cik Kumbang